KillER SmiLEY
New member
עונהה
-בכללי: 1.נוהג/ת לדבר הרבה בטלפון/פלאפון? מלאא 2.עושה דיאטה כיום? לא.. 3.אוהב/ת פירות? כן 4.איפה את/ה הכי אוהב/ת לטייל? לא אוהבת לטייל..>_> 5.אוהב/ת את האיזור בו את/ה גר/ה? הוא נחמט 6.בן/ת כמה את/ה? לא אומרת ^.^ 7.איך מעביר/ה את היום-יום(בקצרה)? בצפר-מחשב-TV-שיעורים-לישון-לקום-בצפר- מחשב.. 8.אוהב/ת את התקופה הנוכחית בחייך? לא 9.אוהב/ת מוזיקה ישראלית ישנה(שנות ה 70-80-90 ככה)? לא שומעת ישראלי 10.איך את/ה מרגיע/ה את עצמך כשאת/ה נורא עצוב/ה או כעוס/ה? שומעת רוק על חזק וחושבת על משמעות החיים. 11.איך את/ה מפנק/ת את עצמך? לא מפנקת את עצמי זה או זה: 1.אורז או קוסקוס? שניהם 2.שינת לילה ארוכה או שינה של כמה שעות בודדות? שינה ארוכההה 3.מי מנצח לדעתך,מוחמד עלי או סופרמן? סופרמן רולז 4.תפוז או תפוח? תפוח 5.צפון,דרום,או מרכז הארץ? לא אכפת לי 6.איזה עבודה יותר מוצאת חן בעיניך-אבטחה או טלמרקטינג? הא? 7.רמי פוטיס או ברי סחרוף? הא? 8.סגול או שחור? שחור 9."אהבה מושלמת יש רק באגדות"-מסכים/ה עם האימרה הזו או לא מסכים/ה? לא מסכימה. למרות שלפעמים זה באמת נשמע נכון.
-בכללי: 1.נוהג/ת לדבר הרבה בטלפון/פלאפון? מלאא 2.עושה דיאטה כיום? לא.. 3.אוהב/ת פירות? כן 4.איפה את/ה הכי אוהב/ת לטייל? לא אוהבת לטייל..>_> 5.אוהב/ת את האיזור בו את/ה גר/ה? הוא נחמט 6.בן/ת כמה את/ה? לא אומרת ^.^ 7.איך מעביר/ה את היום-יום(בקצרה)? בצפר-מחשב-TV-שיעורים-לישון-לקום-בצפר- מחשב.. 8.אוהב/ת את התקופה הנוכחית בחייך? לא 9.אוהב/ת מוזיקה ישראלית ישנה(שנות ה 70-80-90 ככה)? לא שומעת ישראלי 10.איך את/ה מרגיע/ה את עצמך כשאת/ה נורא עצוב/ה או כעוס/ה? שומעת רוק על חזק וחושבת על משמעות החיים. 11.איך את/ה מפנק/ת את עצמך? לא מפנקת את עצמי זה או זה: 1.אורז או קוסקוס? שניהם 2.שינת לילה ארוכה או שינה של כמה שעות בודדות? שינה ארוכההה 3.מי מנצח לדעתך,מוחמד עלי או סופרמן? סופרמן רולז 4.תפוז או תפוח? תפוח 5.צפון,דרום,או מרכז הארץ? לא אכפת לי 6.איזה עבודה יותר מוצאת חן בעיניך-אבטחה או טלמרקטינג? הא? 7.רמי פוטיס או ברי סחרוף? הא? 8.סגול או שחור? שחור 9."אהבה מושלמת יש רק באגדות"-מסכים/ה עם האימרה הזו או לא מסכים/ה? לא מסכימה. למרות שלפעמים זה באמת נשמע נכון.