שאלום :)

MrsDrakula

New member
שאלום :)

אני חדשה (טוב לא ממש ליפני שנה הייתי פה אבל עברתי לחו''ל ובלה בלה בלה ועכשיו חזרתי בכל מיכרה הכינוי הישן שלי "אורין אנדרכיל") קוראים לי טניה ועוד שבוע אני בת 14 :) :)
 
../images/Emo220.gifברוכה הבאה/השבה../images/Emo12.gif../images/Emo24.gif

אני מיכל בת 15
 
אני זוכר אותך... ../images/Emo12.gif

ז"א, את הגבת להודעה "אני חדש" שלי.
אני זוכר אותך
אז, ברוכה השווה.
אבי, כמעט16, יהוד. ו... אני עוד מעט עוזב את הפורום... =\
 
../images/Emo2.gif

אורין אנדרכיל!!! את לא מקומונת דניאל רדקליף? זוכרת את פסיכית ברמות? הדס? מגניב שחזרת! אני עוד זוכרת שכונלו נפרדנו ממך בקומונה. וואי. ברוכה השבה
.
 

MrsDrakula

New member
בטח שאני זוכרת! D:

ואגב מה ניסגר אם הקומונה של דני, מת שם =\
 

מה ה מצב

New member
ברוכה השווה!

אני חדשה אז אני לא זוכרת אותך... אז עכשיו בטח יהיה לך הרבה יותר כיף מפעם כי אני כאן...
סתם... תהני!
 

maor tur

New member
ברוכית! ../images/Emo24.gif

ולכל אלה, שהגיבו מעליי, זה 'שבה' ולא 'שווה'.. או שזה היה בכוונה?
 
למעלה