MrsDrakula
New member
שאלום 
אני חדשה (טוב לא ממש ליפני שנה הייתי פה אבל עברתי לחו''ל ובלה בלה בלה ועכשיו חזרתי בכל מיכרה הכינוי הישן שלי "אורין אנדרכיל") קוראים לי טניה ועוד שבוע אני בת 14

אני חדשה (טוב לא ממש ליפני שנה הייתי פה אבל עברתי לחו''ל ובלה בלה בלה ועכשיו חזרתי בכל מיכרה הכינוי הישן שלי "אורין אנדרכיל") קוראים לי טניה ועוד שבוע אני בת 14