שאלה

ady18

Well-known member
שאלה

לביבות גבינה עם אתם מגישים אותם? אני רק עם יוגורט \לבן ואתם?
 

pirge

New member
עדידוש? גם אני עם אשל,רק שאני

משדרגת אותו לפינוק טוטאלי. אוהבת מתוק...... על גביע יוגורט או אשל אני מוסיפה 2 כפות אבקת אינסטנט פודינג וניל וגם כף מלאה סילאן, בנוסף קינמון לטעם. מערבבת....ויוצא לי מעדן ביתי ונהדר שמתאים ללביבות גבינה. בבקשה.
 

galit 23

New member
../images/Emo207.gif אפשר לביביות גבינה עם תפוחים

יש לי 4-5 תפוחים קצת ישנים, שיתרככו וכבר לא יאכלו אותם. חשבתי להכין מהם לביבות עם גבינה? יש איזה רעיון? מתכון? אגב, התפוחים מתוקים (צהובים)
 
למעלה