שאלה

אביתר13

New member
שאלה

בהופעה נגיד אינפקטד לדוגמא אני כל פעם שואל את עצמי אם הם שמים דיסק נגיד שמתנגן או שהם מנגנים לייב אני יודע שזה שאלה דפוקה אבל לא כ"כ הבנתי מה הקטע אפשר להסביר
 

Symbiosis

New member
תלוי...

לפני שהם מגיעים להופעה כזו או אחרת המפיקים של המסיבה \ הופעה (whatever) יכולים לבקש DJ Set זה לא לייב ובהמלך המסיבה הם מהווים כדיג'ים רגילים ומנגנים לא רק מוזיקה שלהם גם דברים של קולגות לתחום (Psy-Trance) וגם דברים שלהם אבל נקי. בלייב הם מנגנים את הבייס שזה טראק מיוחד שלהם לא תמיד נילקח מהאלבום או הטראק המקורי ששוחרר ומנגנים עליו לייב עם כל הציוד שכולל אפקטים קיו בייס \ ליוג'יק (לא בטוח שהם עדיין עובדים איתה) וכו' לפעמים גם מנגנים אנרליסים בהופעות שלהם גם בדיג'י סט ולייב. לייב סט של אינפקטד נחשב לחוויה שכל חובב טראנס כבר חווה והם נחשבים לדבר ה"חם" כיום במיוחד בגלל ההופעות הלייב המרהיבות שלהם. עוד הרכבים שידועים בהופעות המרהיבות שלהם הם ג'ונו ריאקטור, שפונגל, גי.אמ.אס ועוד....
 

Symbiosis

New member
אגב כמובן יש גם וריציות של שעה שעה

כך שאי אפשר לדעת זה אמור להיות רשום בהזמנה או משהו או שפשוט כאשר תיראה את ארז אייזן מנגן על הסינט של נורד ליד ודובדב מכוון את הסאונד במיקסר תדע שמדובר בלייב אתה גם תישמע את השינוי שבטראק ממה שאתה שומע בבית ברגיל. כשדובדב מנגן לבד על הפיוניר ועושה עם הידיים חזק למעלה זה דיג'י סט. :)
 
אפרופו אינפקטד נצל"ש

יש לי איזה קטע שלהם שנקרא Vicious Delicious עכשיו יש לי אותו רק מהופעה חיה, והאיכות לא משהו שם.... רציתי לדעת אםיש אותו גם בגרסא רגילה לא של הופעה חיה:) תודה רבה!
 

DorDassa

New member
בתחילת 2007

יוצא האלבום החדש עם השם Vicious Delicious. שם יהיה הקטע הזה ועוד קטעים אחרים בגרסא רגילה ונורמלית לשמיעה. שבוע טוב דור
 

Stoned Junglist

New member
אממ

אני מקווה שאנלא היחידי שמצפה לאיזו הפתעה בדיסק החדש שלהם אחרי שכל המעריצים הטובים נשרו מאז הסופרוויזור. בכל מקרה לייב של אינפקטד עדיין לא ראיתי , ובאמת אני צריך להגיע לדבר כזה, אפילו עם ארז נטץ יזוז עם הגיטרה העיקר לראות את אייזן בפעולה!
 
אוווף:( עד אז להסתפק באיכות גרועה..

איזה זובי! אולי למישהו במממממקרה יש איכשהו איזה הדלפה משהו כזה. אם כן אשמח לקבל איזהמסר:) ותודה לך על התשובה!
 

Stoned Junglist

New member
איכס

כל הריפים מהלייב זה בכלל לא מה שהולך להיות ובאיכות חרא, עדיף לחכות לאלבום וזהו. במקום להוריד ריפים באיכות על הפנים שבכלל זה בלייב ושונה מהמקור..תן כבוד ותחכה לאלבום..
 
למעלה