תלוי...
לפני שהם מגיעים להופעה כזו או אחרת המפיקים של המסיבה \ הופעה (whatever) יכולים לבקש DJ Set זה לא לייב ובהמלך המסיבה הם מהווים כדיג'ים רגילים ומנגנים לא רק מוזיקה שלהם גם דברים של קולגות לתחום (Psy-Trance) וגם דברים שלהם אבל נקי. בלייב הם מנגנים את הבייס שזה טראק מיוחד שלהם לא תמיד נילקח מהאלבום או הטראק המקורי ששוחרר ומנגנים עליו לייב עם כל הציוד שכולל אפקטים קיו בייס \ ליוג'יק (לא בטוח שהם עדיין עובדים איתה) וכו' לפעמים גם מנגנים אנרליסים בהופעות שלהם גם בדיג'י סט ולייב. לייב סט של אינפקטד נחשב לחוויה שכל חובב טראנס כבר חווה והם נחשבים לדבר ה"חם" כיום במיוחד בגלל ההופעות הלייב המרהיבות שלהם. עוד הרכבים שידועים בהופעות המרהיבות שלהם הם ג'ונו ריאקטור, שפונגל, גי.אמ.אס ועוד....