s i r u s b l a c k
New member
שאלה
בספר הראשון, כשהארי והאגריד הלכו למקום הזה כד לעבור לסמטת דיאגון (הבית קפה הזה), אז כולם התלהבו מהארי, נכון? הם פגשו שם גם את פרופסור קווירל, והוא (קווירל) לחץ את היד להארי. אז איך זה שבסוף הוא לא יכל לגעת בהארי???
בספר הראשון, כשהארי והאגריד הלכו למקום הזה כד לעבור לסמטת דיאגון (הבית קפה הזה), אז כולם התלהבו מהארי, נכון? הם פגשו שם גם את פרופסור קווירל, והוא (קווירל) לחץ את היד להארי. אז איך זה שבסוף הוא לא יכל לגעת בהארי???