שאלה

the sith

New member
כן וגם במארז אחד של כולם+ דיסק

בונוס. זה מה שאני קניתי וזה אחלה עולה בין 270 ל300 שקל בדרך כלל.
 

Bartleby

New member
בכל סניף של סטימצקי, טאוור רקורדס,

בלוק באסטר ואפילו באופיס דיפו.
 

piter parker

New member
בדקתי.......

בחנויות שאמרתם אבל בכולם יש או את שלושת הסרטים הראשונים :אימת הפנטום,מתקפת המשובטים ונקמת הסית' לבד לא ביחד ויש את הסרטים:תקווה חדשה,האימפריה מכה שנית ושובו של הג'די ביחד כטרילוגיה אין את כל השישה מאיפה אתם קניתם את כל השישה?
 
סליחה כתבתי בטעות מהמשתמש השני ..

שלי...... טוב מאיפה קניתם את כל השישה?
 

Bartleby

New member
אין של כל השישה.

קודם כל נקמת הסית' עוד לא יצא על DVD (רק ב-1 בנובמבר). וגם כשהוא ייצא הוא קודם כל ייצא כבודד ולא כחלק מטרילוגיה ובטח שלא כחלק ממארז של כל הסאגה. מארז של הטרילוגיה החדשה ושל הסאגה בכלל לא צפוי לצאת בקרוב, למעשה אין עדיין תאריך יעד אפילו... כך שנכון לעכשיו אתה יכול לקנות אך רק מארז של הטרילוגיה הישנה ואת שלושת הסרטים החדשים כבודדים. נ.ב. ישנו מארז שכולל את אימת הפנטום ומתקפת המשובטים אבל זה לא נראה כ"כ כדאי. הייתי מחכה פשוט שכל הסאגה תצא או לפחות לקנות את שתי הטרילוגיות ב-2 מארזים נפרדים.
 
יש לי מזל.......

שיש לי עוד מאט בר-מצווה אז בגלל שאני לא רוצה לעשות בר-מצווה אז אני יבקש את כל הסרטים ב-dvd במקום הבר-מצווה
 

Obi Dan Kenobi

New member
סרטי DVD במקום בר מצווה?

ההיגיון אומר שתעשה בר מצווה, ותבקש בתור מתנה את מארז הטרילוגייה הישנה המחודשת (אוהו, זה שם ארוך).
 

Rockamora

New member
זה לא הגיון זה שפיות! חחחח

אתה לא חייב לעשות בר מצווה.. אבל תעשה מסיבה ותבקש מתנה.. אבל במקום בר-מצווה? עא?! גישה מחורבנת לחיים... "איזה כיף יש לי שתי ידיים! נוותר על אחת, נמכור לאיזה מדען משוגע ונקנה מרצדס" "הא-אה"
 
למעלה