יוסטשיה ויי
New member
שאלה.
לאחרונה מישהו אמר לי שהספר "רקוויאם גרמני" מאת עמוס איילון הוא שטותי ולא אובייקטיבי. עמוס אילון חי בגרמניה ומקבל תשלום עבור כתיבה או השמטה של דברים אלו ואחרים. רציתי לברר בעניין.
לאחרונה מישהו אמר לי שהספר "רקוויאם גרמני" מאת עמוס איילון הוא שטותי ולא אובייקטיבי. עמוס אילון חי בגרמניה ומקבל תשלום עבור כתיבה או השמטה של דברים אלו ואחרים. רציתי לברר בעניין.