שאלה
כמה הודעות למטה סיפרתי על משחק שאני עומד לפתוח, המשחק הוא לפי סדרת "הרואים למרחק" והעקרון הולך ככה (ספוילרים לסדרה): עברו כמה שנים מאז סיום תפקידו של פיץ אביר, כיום מולך המלך נאמן וששת הדוכסויות נראות כאילו תור הזהב שלהן הגיע, הן גם התעצמו והתרחבו, כבשו חלקים ממדינות הצ'לסד והקסם והתרבות פורחים. שתיים מהדמויות, חסרות כל כשרון לחימה וקסם (אולי נשים לאחת מהן קסם שאין לה מושג איך להשתמש בו) שומעות מזימה כלשהי בנוגע למשהו (מכיוון שאחד מהשחקנים קורא כאן אני לא אגיד מהי), בנוסף אחד השחקנים שישמש נביא לבן ניבא כי הוא יצטרך למצוא את הזרז בכפר כלשהו והוא חייב להציל אותו (רצוי לציין שהנביא הלבן גם הוא חסר כישורים), הוא מגיע ומוצא שם את שתי הדמויות האחרות (!) ומתלונםם על זה שיש לו זרז לא יוצלח בעוד שלליצן היה את יץ אביר ולנביא לבן אחר שאיני זוכר מיהו היה איזה גנרל חשוב שאיני זוכר את שמו, אה, כן, וגם כל הממלכה רודפת אחריהם. לאחר ההקדמה המייגעת הזאת אני מגיע לשתי השאלות שלי: 1. עדיין לא החלטתי מי הזרז, האם כדאי לי להחליט מראש או לראות לפי ההתקדמות שלהם ולצ'פר את מי שאני חושב שזה מגיע לו? 2. השאלה היותר מהותית: עדיין לא החלטנו באיזה סגנון לשחק, המשחק הזה יכול להיות בסגנון הרפתקאות קליל כזה, של להרוג, למצוא דברים, להציל את הנסיכה, לעבוד עם קצת דיפלומטיה וכו'. הוא גם יכול להיות משחק אימה, כוחות עצומים רודפים אותם, זורעים בהם בעזרת האומנות כל מני מראות ופחדים. המשחק הזה יכול להיות פרנואידי, כל העולם ואחותו רודפים אחריהם, אין דרך להמלט (למרות שכנראה הם יצליחו בכ"ז כי המטרה גם שלי וגם שלהם היא ליהנות). אפשר לעשות את זה בסגנון הומוריסטי (סתמרוח וזוגפרח הן דוגמאות נהדרות) ואםשר לשלב כמה מהם, מה ההצעה שלכם?
כמה הודעות למטה סיפרתי על משחק שאני עומד לפתוח, המשחק הוא לפי סדרת "הרואים למרחק" והעקרון הולך ככה (ספוילרים לסדרה): עברו כמה שנים מאז סיום תפקידו של פיץ אביר, כיום מולך המלך נאמן וששת הדוכסויות נראות כאילו תור הזהב שלהן הגיע, הן גם התעצמו והתרחבו, כבשו חלקים ממדינות הצ'לסד והקסם והתרבות פורחים. שתיים מהדמויות, חסרות כל כשרון לחימה וקסם (אולי נשים לאחת מהן קסם שאין לה מושג איך להשתמש בו) שומעות מזימה כלשהי בנוגע למשהו (מכיוון שאחד מהשחקנים קורא כאן אני לא אגיד מהי), בנוסף אחד השחקנים שישמש נביא לבן ניבא כי הוא יצטרך למצוא את הזרז בכפר כלשהו והוא חייב להציל אותו (רצוי לציין שהנביא הלבן גם הוא חסר כישורים), הוא מגיע ומוצא שם את שתי הדמויות האחרות (!) ומתלונםם על זה שיש לו זרז לא יוצלח בעוד שלליצן היה את יץ אביר ולנביא לבן אחר שאיני זוכר מיהו היה איזה גנרל חשוב שאיני זוכר את שמו, אה, כן, וגם כל הממלכה רודפת אחריהם. לאחר ההקדמה המייגעת הזאת אני מגיע לשתי השאלות שלי: 1. עדיין לא החלטתי מי הזרז, האם כדאי לי להחליט מראש או לראות לפי ההתקדמות שלהם ולצ'פר את מי שאני חושב שזה מגיע לו? 2. השאלה היותר מהותית: עדיין לא החלטנו באיזה סגנון לשחק, המשחק הזה יכול להיות בסגנון הרפתקאות קליל כזה, של להרוג, למצוא דברים, להציל את הנסיכה, לעבוד עם קצת דיפלומטיה וכו'. הוא גם יכול להיות משחק אימה, כוחות עצומים רודפים אותם, זורעים בהם בעזרת האומנות כל מני מראות ופחדים. המשחק הזה יכול להיות פרנואידי, כל העולם ואחותו רודפים אחריהם, אין דרך להמלט (למרות שכנראה הם יצליחו בכ"ז כי המטרה גם שלי וגם שלהם היא ליהנות). אפשר לעשות את זה בסגנון הומוריסטי (סתמרוח וזוגפרח הן דוגמאות נהדרות) ואםשר לשלב כמה מהם, מה ההצעה שלכם?