שאלה..

P®‡N¢ESS

New member
שאלה..

יש איזה יוצר ישראלי.. ולפי מה שהבנתי אחד החזקים.. הוא מת בתאונת אופנוע או משו כזה.. לפני שנתיים בערך.. מישו יודע מה השם שלו??
 
זה הטראק הכי חזק שלו

Cosma - Non Stop תהנה
 
למעלה