שאלה

Itai8

New member
שאלה

אני עכשיו התחלתי לעבוד עם התוכנה מאיה 6 (ללמוד יותר נכון...) לפני שאני מתחיל רציתי לדעת אם - 1). אפשר לעשות איתם סרטים? אני מדבר על סרטים משהו כמו חצי שעה עד שעה 2). האם אפשר לשלב במשחקים את המודלים שיצרתי? אם כן איך ובאיזה שפות תכנות? תודה!
 
תשובות

אפשר לעשות עם מאיה הכל, אבל זה לוקח המון כשרון, עבודה קשה וזמן. בשביל בן אדם אחד, ליצור סרט של שעה על רמה יכול לקחת שנים על גבי שנים. אפשר לשלב מודלים במשחקים, אבל בשביל זה צריך מנוע של משחק שתומך במאיה. אם אני לא טועה ניתן לייבא מודלים של מאיה ל"UNREAL TOURNAMENT 2004" למשל. לא צריך שפת תכנות, רק את העורך של UNREAL (שבא עם המשחק). אני מייבא מודלים סטטים מ3D MAX לUNREAL.
 
למעלה