אני הכרתי את התמונות... אני היחידה?
ט ט2לולה New member 6/6/04 #23 הכרתי את התמונות מ... קאזה... יש שם פורום של האקדמיה ואני היחידה שם נראה לי.. חחח כנסו בקאזה> רשת > טלווזיה > ישראלי > האקדמיה לצחוק
הכרתי את התמונות מ... קאזה... יש שם פורום של האקדמיה ואני היחידה שם נראה לי.. חחח כנסו בקאזה> רשת > טלווזיה > ישראלי > האקדמיה לצחוק