לכבות את כל האהבות
New member
שאלה
היי קוראים לי עמית.. אני לא רוצה חבר או להתחתן פשוט לא רוצה מערכת יחסים(ולא אני לא לסבית)מה אני אמורה לעשות על מנת לגדל ילד לבד?במה זה כרוך? תודה
היי קוראים לי עמית.. אני לא רוצה חבר או להתחתן פשוט לא רוצה מערכת יחסים(ולא אני לא לסבית)מה אני אמורה לעשות על מנת לגדל ילד לבד?במה זה כרוך? תודה