שאלה

ענתבר

New member
שאלה

האם לתבנית עוגה שהיא חצי עיגול יש מספרי גודל? איך אתן יודעות את כמות העוגה אותה מכינים לתבנית? מה עלות של תבנית כזו בארץ? ובנוסף - נראה לי שיש הפרשי מחירים מדהימים בין החנויות פה לאלו של הארץ. למשל - היום קניתי צבעים (קופסת 15 גר) עלתה לי 3 ש"ח (בתרגום כללי מהפז'ו), בצק לכיסוי עוגה חצי קילו עולה 6 ש"ח וכו... ספרו לי קצת על מחירי הארץ אולי שווה שאביא שקים מפה?
 

דלית 3

New member
מצרפת לך קישור לאתר של מר קייק

שבו יש מחירים. מר קייק נחשב זול. צבעי ווילטון 28 גרם - 15 ש"ח כנ"ל 14 גרם - 10 ש"ח אין את המיוחדים כמו הפסטלים או הסט של הפרחים RFM - כ-24 ש"ח לקילו, 70 ל-4 ק"ג
 
למעלה