שאלה
האם לתבנית עוגה שהיא חצי עיגול יש מספרי גודל? איך אתן יודעות את כמות העוגה אותה מכינים לתבנית? מה עלות של תבנית כזו בארץ? ובנוסף - נראה לי שיש הפרשי מחירים מדהימים בין החנויות פה לאלו של הארץ. למשל - היום קניתי צבעים (קופסת 15 גר) עלתה לי 3 ש"ח (בתרגום כללי מהפז'ו), בצק לכיסוי עוגה חצי קילו עולה 6 ש"ח וכו... ספרו לי קצת על מחירי הארץ אולי שווה שאביא שקים מפה?
האם לתבנית עוגה שהיא חצי עיגול יש מספרי גודל? איך אתן יודעות את כמות העוגה אותה מכינים לתבנית? מה עלות של תבנית כזו בארץ? ובנוסף - נראה לי שיש הפרשי מחירים מדהימים בין החנויות פה לאלו של הארץ. למשל - היום קניתי צבעים (קופסת 15 גר) עלתה לי 3 ש"ח (בתרגום כללי מהפז'ו), בצק לכיסוי עוגה חצי קילו עולה 6 ש"ח וכו... ספרו לי קצת על מחירי הארץ אולי שווה שאביא שקים מפה?