שאלה.. איך קוראים, מה מספרו, ובאיזו עונה היה הפרק של DS9 שהם חוזרים אחורה בזמן ל-TOS?
P Piglett New member 18/2/03 #1 שאלה.. איך קוראים, מה מספרו, ובאיזו עונה היה הפרק של DS9 שהם חוזרים אחורה בזמן ל-TOS?
W wranger New member 18/2/03 #2 תשובה.. קוראים לו Trials and Tribble-ations, וזה הפרק השישי בעונה החמישית. מצ"ב לינק לתקציר הרלוונטי מתוך האתר הרשמי.
תשובה.. קוראים לו Trials and Tribble-ations, וזה הפרק השישי בעונה החמישית. מצ"ב לינק לתקציר הרלוונטי מתוך האתר הרשמי.
P Piglett New member 18/2/03 #3 אני לא מוצא בקאזאא... יש אתרים שאפשר להוריד מהם? או אולי שרתי אייארסי?
ROZELESS New member 18/2/03 #4 יש בקאזה ... תחפשו לפי טריבלס בלבד אני הורדתי את זה מקאזה ...... זה אחד הפרקים האהובים עליי מהסדרה .... איך שכאילו קירק שואל מי עשה את זה .. ואובריין עונה לו כשבמקור זה היה סקוטי שענה לקירק ..... חחחחחחחחחחחחחחחחח אחחחחח פ ר ק גדול !!!!!!!!!!!!!!!
יש בקאזה ... תחפשו לפי טריבלס בלבד אני הורדתי את זה מקאזה ...... זה אחד הפרקים האהובים עליי מהסדרה .... איך שכאילו קירק שואל מי עשה את זה .. ואובריין עונה לו כשבמקור זה היה סקוטי שענה לקירק ..... חחחחחחחחחחחחחחחחח אחחחחח פ ר ק גדול !!!!!!!!!!!!!!!