שאלה

שאלה

*לגבי ST-TNG , כתוב בלוחות שהסדרה בערוץ STAR-WORLD , לאיזה מנוי צריך להירשם כדי לצפות בסדרה ? YES...או כבלים או מה והאם הסדרה עדיין משודרת בערוץ בכלל, *לגבי ST-DS9, האם עדיין משדרים אותה באיזה ערוץ או כבר אין, כי שידרו אותה בערוץ 23 לפני ועכשיו לא, אולי העבירו אותה או ישדרו מחדש בערוץ אחר , למישהו ידוע משהו בעניין??? *לגבי ST-TOS כבר לא משדרים בביפ , למישהו ידוע אם ימשיכו לשדר ???
 

B a n j o

New member
ככה

STAR WORLD יש רק בדיגיטל, זה בחבילה הבסיסית. מתי הלווין יקלטו שבאפי טוב ליהודים ?????? DS9 לא משודרת יותר ואני בספק אם תשודר שוב. TOS עדיין משודרת בביפ באפי עונה חמישית כל יום ראשון ב- 20:15 בביפ שידור חוזר ביום חמישי ושישי
 

sysiphus

New member
STAR WORLD יש בכבלים הרגילים

לא צריך כבלים דיגיטליים בשביל זה.
 
למעלה