שאלה
*לגבי ST-TNG , כתוב בלוחות שהסדרה בערוץ STAR-WORLD , לאיזה מנוי צריך להירשם כדי לצפות בסדרה ? YES...או כבלים או מה והאם הסדרה עדיין משודרת בערוץ בכלל, *לגבי ST-DS9, האם עדיין משדרים אותה באיזה ערוץ או כבר אין, כי שידרו אותה בערוץ 23 לפני ועכשיו לא, אולי העבירו אותה או ישדרו מחדש בערוץ אחר , למישהו ידוע משהו בעניין??? *לגבי ST-TOS כבר לא משדרים בביפ , למישהו ידוע אם ימשיכו לשדר ???
*לגבי ST-TNG , כתוב בלוחות שהסדרה בערוץ STAR-WORLD , לאיזה מנוי צריך להירשם כדי לצפות בסדרה ? YES...או כבלים או מה והאם הסדרה עדיין משודרת בערוץ בכלל, *לגבי ST-DS9, האם עדיין משדרים אותה באיזה ערוץ או כבר אין, כי שידרו אותה בערוץ 23 לפני ועכשיו לא, אולי העבירו אותה או ישדרו מחדש בערוץ אחר , למישהו ידוע משהו בעניין??? *לגבי ST-TOS כבר לא משדרים בביפ , למישהו ידוע אם ימשיכו לשדר ???