קיבוצניק טרי
New member
שאלה
שלום לכולם, רציתי לשאול מה הסימנים לכך שתינוק חולה ב-CF? אני נשאית של CF ואמא לתינוקת בת שבועיים. למרות שבעלי לא נמצא נשא אני לאחרונה חרדה מאד שמא בתי חולה מכיוון שאני יודעת שלא זיהו את כל המוטציות של המחלה (ולכן יתכן ובעלי נשא גם הוא). אודה לכם על תשובה.
שלום לכולם, רציתי לשאול מה הסימנים לכך שתינוק חולה ב-CF? אני נשאית של CF ואמא לתינוקת בת שבועיים. למרות שבעלי לא נמצא נשא אני לאחרונה חרדה מאד שמא בתי חולה מכיוון שאני יודעת שלא זיהו את כל המוטציות של המחלה (ולכן יתכן ובעלי נשא גם הוא). אודה לכם על תשובה.