אני גם עובד מאוד עדין.
המדובר כאן על אנשים עם רגליים חלשות מאוד . אנשים שלא מסוגלים כמעט ללכת. אני די משוכנע שאם היה ניתן במצבם לעשות להם צינתור בעורקי הרגל זו היתה האפשרות העדיפה , אבל גם זה בעייתי לפעמים. גם כאן העיסוי איננו הרבה יותר מנגיעה ולחיצה על נקודות.