שאלה...
ככל הידוע לי בעונה הסדירה יש 82 משחקים. אם קבוצה נניח מהמזרח משחקת פעמיים נגד כל קבוצה מהמערב, זאת אומרת 15*2=30, וארבע פעמים נגד כל קבוצה מהמזרח, 14*4=56, אז העונה אמורה להיות 86 משחקים... איפה הולכים עוד 4 משחקים לאיבוד??? אני ממש אודה למי שיוכל לענות לי. גיא