שאלה.... למה האאוטלוק כל הזמן שוכח את הסיסמא, כל פעם אני צריך להכנס לשינוי חשבונות דואר כדי לרשום את הסיסמא שוב..... זה אופיס XP ועוד שאלה, איך אני גורם לו להיות כל הזמן ב"דואר נכנס" כשאני פותח את התוכנה...?