שאלה

lior143

New member
שאלה

היי אני בכיתה י"ב ואני בתהליכי מיון למודיעין.. מה זה אומר בקשר למיון לשאר התפקידם בצה"ל? אני אקבל מנילה? תודה !
 

shame on you

New member
כן, תקבלי כמו כולם ותמלאי אותה כמו כולם.

כל עוד את עוברת שלבים בתפקיד למודיעין - לא יתייחסו למנילה ולא תקבלי מיונים ממנה. אם וכאשר חלילה וחס תיפלי מהתפקיד במודיעין אז יתחילו לשלוח לך זימונים בהתאם למה שמילאת במנילה.
 
למעלה