שאלה

ספיר 24

New member
שאלה

שלום לכולם אני חדשה בעיניין הניידים ולכן זקוקה להתייעצות. קניתי מחשב נייד מסוג compaq N610c . בקיצור המחשב יגיע אלי ללא מערכת הפעלה אז שאלתי: איך אוכל להעביר את מערכת ההפעלה שיש לי כבר במחשב לנייד (אין לי תדיסק של מערכת ההפעלה)? תודה מראש על העזרה .
 
למעלה