danielliloo
New member
שאלה-
לפני חודשיים וחצי קיבלתי מתנה מחשב נייד - טושיבה סטלייט 205. הבעיה היחידה איתו זה שכשהוא לא מחובר לחשמל הבטריה לא מחזיקה מעמד יותר משעה עבודה. זה נורמאלי?
לפני חודשיים וחצי קיבלתי מתנה מחשב נייד - טושיבה סטלייט 205. הבעיה היחידה איתו זה שכשהוא לא מחובר לחשמל הבטריה לא מחזיקה מעמד יותר משעה עבודה. זה נורמאלי?