שאלה

נתי26

New member
שאלה../images/Emo35.gif

היי לכולן ושבת שלום... רציתי להתייעץ עמכן ו"לנצל" את ניסיונכן, אם אפשר... בעוד כשבועיים יש לי ביקורת אצל רופא הנשים והאונקולוג. אני נמצאת 3 חודשים לאחר הניתוח (כריתת צוואר הרחם והרחם). רציתי לשאול אם אתן חושבות שעדיין מוקדם להגיש בקשה ראשונית לוועדה או שכדאי לנסות?? אנחנו מתלבטים מה לעשות. מצד אחד, לא עבר זמן רב מאז הניתוח ואולי יחשבו בוועדה שזה עוד טרי ומוקדם ומצד שני, אתן בטח מכירות את התחושה שכבר "מתים" להתחיל עם זה... מה אתן אומרות? אשמח ללמוד מניסיונכן, לטוב ולרע... תודה מראש...
נתי
 

S and A

New member
יפה שעה אחת קודם

נתי יקרה, כפי שתגלי בקרוב, הוועדה הזאת נמצאת לרוב בפגרה/חופשה/עיצומים/חגים ו/או לא ידוע. כמה שלא תמהרי, לא תתפסי אותה כל כך מהר, כך שכדאי לך להכין את כל הניירת הדרושה מהצד שלך ולפחות להיכנס לרשימה שלה (מניסיון). בהצלחה "ס" ו-"א"
 
כמובן ש"מתים" להתחיל אבל,../images/Emo4.gif

תחכו עוד קצת כי יש זמן מינימום להחלמה ולאישור מתי אפשר להתחיל טיפולים וכו' ומנסיון הוועדה מכסה את התחת שלה כמה שיותר .אז שלא תתאכזבו תתיעצו גם עם רופא הנשים והאונקולוג. שיהיה בהצלחה
 

מירבי*

New member
נתי יקרה../images/Emo140.gif

אני יודעת עד כמה את קיצרת רוח ומתקשה לחכות עד שתחליטו.. יש משמעות גדולה למה שיכתוב הרופא במכתב הפניה לוועדה, הוועדה תתחשב בכתוב ואם הרופא יחשוב שאין סכנה בלהתחיל טיפול בחודשים הקרובים אני מאמינה שתאושרו. בכל מקרה כפי שכתבו לך הבנות כאן, לוועדה חוקים משלה, תיכף נכנסים לחגים..כדאי שמכתב בקשה שלכם יגיע אליהם. בהצלחה
 

נתי26

New member
תודה לכולן

תודה על התשובות... אני אחכה באמת לשמוע מה הרופאים אומרים בביקורת הקרובה ואז נחליט איך ממשיכים משם... תודה שוב... נתי
 

mondani5

New member
הי נתי יקירה!

ראשית מאחלת לך שיעבור לך קל והחלמה מהירה,כדאי לסיים פרק ולהתחיל פרק,הליך פונדקאות כלל לא קל וצריך להכנס לזה לאחר שאת עצמך תחלימי כדי שיהיה לך הכוחות להמשיך הלאה למטרה. בהצלחה יקירה
 
למעלה