שאלה../images/Emo35.gif
היי לכולן ושבת שלום... רציתי להתייעץ עמכן ו"לנצל" את ניסיונכן, אם אפשר... בעוד כשבועיים יש לי ביקורת אצל רופא הנשים והאונקולוג. אני נמצאת 3 חודשים לאחר הניתוח (כריתת צוואר הרחם והרחם). רציתי לשאול אם אתן חושבות שעדיין מוקדם להגיש בקשה ראשונית לוועדה או שכדאי לנסות?? אנחנו מתלבטים מה לעשות. מצד אחד, לא עבר זמן רב מאז הניתוח ואולי יחשבו בוועדה שזה עוד טרי ומוקדם ומצד שני, אתן בטח מכירות את התחושה שכבר "מתים" להתחיל עם זה... מה אתן אומרות? אשמח ללמוד מניסיונכן, לטוב ולרע... תודה מראש...
נתי
היי לכולן ושבת שלום... רציתי להתייעץ עמכן ו"לנצל" את ניסיונכן, אם אפשר... בעוד כשבועיים יש לי ביקורת אצל רופא הנשים והאונקולוג. אני נמצאת 3 חודשים לאחר הניתוח (כריתת צוואר הרחם והרחם). רציתי לשאול אם אתן חושבות שעדיין מוקדם להגיש בקשה ראשונית לוועדה או שכדאי לנסות?? אנחנו מתלבטים מה לעשות. מצד אחד, לא עבר זמן רב מאז הניתוח ואולי יחשבו בוועדה שזה עוד טרי ומוקדם ומצד שני, אתן בטח מכירות את התחושה שכבר "מתים" להתחיל עם זה... מה אתן אומרות? אשמח ללמוד מניסיונכן, לטוב ולרע... תודה מראש...