ושוב, אנשים מכניסים לי מילים לפה
תאמין או לא, לפעמים לא מעניין אותי מה אחרים חושבים במיוחד כשהם מבינים לא נכון מה אני אומרת ולא יודעת איך הגעת למסקנה שאני חושבת שאני חיה בריק וכל מה שאני חושבת נכון כי אני אני בוחרת למה להסכים-ואם לא שמת לב כתבתי "זו דעתי" ומכאן נובע שאמרתי את דעתי ולא ביטלתי דעה של אף אחד אחר ובטח ובטח לא אמרתי שאני צודקת אז להבא תנסה לקרוא אותי טוב יותר. תודה
תאמין או לא, לפעמים לא מעניין אותי מה אחרים חושבים במיוחד כשהם מבינים לא נכון מה אני אומרת ולא יודעת איך הגעת למסקנה שאני חושבת שאני חיה בריק וכל מה שאני חושבת נכון כי אני אני בוחרת למה להסכים-ואם לא שמת לב כתבתי "זו דעתי" ומכאן נובע שאמרתי את דעתי ולא ביטלתי דעה של אף אחד אחר ובטח ובטח לא אמרתי שאני צודקת אז להבא תנסה לקרוא אותי טוב יותר. תודה