שאלה של תרומה

שאלה של תרומה ../images/Emo140.gif

בוקר טוב לחברי הפורום המבורך - גיליתי אתכם רק היום ואני אשמח מאוד להצטרף אליכם ולתרום כמיטב יכולתי. יש לי שאלה. לפני מס' חודשים ניקיתי את הבוידעם מכל בגדי/צעצועי התינוקות של בתי הקטנה. הוצאתי כחמישה שקים עמוסים בכל מה שרק אפשר להעלות על הדעת. את כל הכבודה הנ"ל שמתי במיכל בפתח תקווה שכתוב עליו בגדים לנזקקים. ראיתי בכל מיני ערים את המיכלים הללו. לא מזמן נאמר לי כי לא מדובר במיכלים הללו באמת לנזקקים אלא לסוחרים של שווקים אשר מוכרים לפרנסתם את הבגדים הנ"ל. זה נכון ?!?! ודבר נוסף. ברשותי מיטת תינוק של שילב + מזרון (לא יודעת לגבי מצבו). אני מבקשת לתרום. כיצד אוכל הפעם לתרום ולדעת כי תרומתי אכן הלכה למקומה הנכון ולא לסוחרים מתוחכמים ? שיהא לכולנו קסם של יום אסנת :)
 

גמדים

New member
לפי מה שאני יודעת

פעם דברתי איתם והתברר.שהם בקשר עם עוד ארגונים ומחלקים בגדים לנזקקים הם לא מרויחים כסף על זה, זה הולך למי שזקוק יום טוב ממני גמדים
 

blonda3

New member
הילה שלום../images/Emo140.gif

גם אצלינו בעיר יש מיכלים ואני יודעת שהבגדים הולכים לחנות של בגדים יד שניה שנמכרים שם ב-1 שקל לפריט ולמי שאין גם נמסרים בחינם. אני מתארת לעצמי שהבגדים הולכים לעמותות שונות כמו פתחון לב ולתת ולא נמכרים לסוחרים. לגבי המיטה שלך-אצלינו יש מחסן ביהוד אם יש לך דרך להעביר. אולי מישהו מכאן יפנה אלייך בטוחה שיש דורשים למיטת תינוק. בהצלחה!
 

TWEETY =^.^=

New member
יש לי שכנה שזקוקה למזרן

אם זה עדין אקטואלי, אני בטוחה שהיא תשמח.
 
למעלה