שאלה של שוקולד!

מרב9

New member
שאלה של שוקולד!

המסתי שוקול בלגי ויצקתי אותו לתבניות מיוחדות לשוקולד. הפרחים השתחררו בקלות ונראים נפלא אבל אם אני מוציאה מהמקרר הם מתחילים להינמס!! אני אמורה להכניס אותם לשקיות צלופן ולסגור עם סרט, ליום רביעי. יש לכם טיפים מה עליי לעשות? תודה מראש
 

lzabari

New member
מרב היי

האם טימפררת את השוקולד? הטימפרור עוזר שהשוקולד לא יימס בקלות...
 
למעלה