שאלה של שוקולד! המסתי שוקול בלגי ויצקתי אותו לתבניות מיוחדות לשוקולד. הפרחים השתחררו בקלות ונראים נפלא אבל אם אני מוציאה מהמקרר הם מתחילים להינמס!! אני אמורה להכניס אותם לשקיות צלופן ולסגור עם סרט, ליום רביעי. יש לכם טיפים מה עליי לעשות? תודה מראש