שאלה של ירושה

מצב
הנושא נעול.

angel in red

New member
שאלה של ירושה

שאלה של ירושה
אני בת יחידה הורי גרושים אבי נפטר ולאחר שנה ניפטרה גם אימו (סבתי)אבי גם בן יחיד והוריו היו ניצולי שואה כך שאין עוד משפחה מהצד הזה. הבעיה היא או לחילופין השאלה שלי היא - לקח לי כמעט יותר משנה להוציא צו ירושה דרך הרבנות ובסוף קיבלתי את צו הירושה המיוחל לבינתיים סבתי ניפטרה וסבי נפטר הרבה לפני כן מיותר לציין שאף אחד מהם לא השאיר אחריו צוואה מסודרת עכשיו אני צריכה להוציא צו ירושה של סבא וסבתא האים יש דרך לקצר את התהליך? אמרו לי (לא בעלי מקצוע כמובן) שניתן תוך חודש בערך להוציא צו ירושה ישירות דרך האפוטרופוס הכללי בירושלים מבלי לערב את הרבנות כלל (מיותר לציין את הסחבת שם) האים זה נכון ואיך עושים את זה ? תודה מראש על התשובות
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה