שאלה של הורות

AdiBos

New member
שאלה של הורות../images/Emo63.gif

כמה פעמים יצא לכם להתווכח לפני הילדים בנושא הקשור לחינוכם?וכמה פעמים כשבן זוג אחד אומר לא הילד הולך להורה השני ומקבל תשובה חיובית?כיצד אתם מגיבים לענין ומה הפתרון שהגעתם אליו בנושא עם בן/בת הזוג?
 

saritlo

New member
אנחנו בעיקרון לא עושים את זה

גם אם יש חילוקי דעות זה לא צריך להיות ליד הילדים כי הם מאוד חכמים וקולטים הכל, אנחנו משתדלים להחליט על קו משותף ולפעול לפיו
 
../images/Emo8.gifחופשי רבים אצלנו....

אצלנו חופשי ריבים בנושא הזה.....בעלי אומר שאני מוותרת להם יותר מדי ואני אומרת שהוא קשוח איתם יותר מדי. אבל אני לצערי לא יכולה לעזור במתן פיתרון כי לא מצאתי אותו בעצמי והריבים נמשכים ונמשכים....
 

גילי מק

New member
גם אצלנו

יש חילוקי דעות .אופיר בן זוגי טוען שאני קשה מדי ואני טוענת שהוא רך בצורה מופרזת. בד"כ ילדנו הפעוט בן ה-3 הולך לאבא כי הוא יודע שמאבא הוא יקבל כמעט הכל. אנחנו משתדלים לא להתווכח בפניו אבל לפעמים אין ברירה.
 

למוניה

New member
קרה ,אבל מכעיס מאוד

בן זוגי יותר ותרן, (במיוחד בענייני שוקולד
) והיו מקרים שכשאני אמרתי לא מוחלט, הפעוט הלך לאביב וקיבל את מה שרצה, לדעתי חשוב שההורים יהיו חזית אחת מול הילד.(אצלינו זה לצערי לא תמיד מצליח) בן זוגי פשוט לא יכול להגיד" לא", וזו בעיה שהוא מודע אליה.
 

Gefen

New member
גם אצלי בן הזוג ותרן!!

מה יהיה עם הגברים האלה? שאלוהים יעזור לנו..
אגב, למוניה, חלוקות הדיעות בנושא "החזית האחת" של ההורים אל מול הילד- יש שתי דיעות המנוגדות זו לזו לחלוטין ורבות נכתב ונאמר בנושא ... תאמיני לי שאישית אני אפילו לא גיבשתי דיעה מה עדיף.. (לכאורה חזית אחת יותר נוחה לנו, ההורים, אבל יש האומרים שלילד עדיפה דווקא הדרך השניה שבה יש בן זוג אחד יותר "רך", ואחד יותר "קשה", ואפשר גם להתחלף בתפקידים, העיקר שהילד ימצא בבית את שניהם..)
 

ilanitk

New member
בגלל שאני יותר קשוחה..../images/Emo123.gif

הילדים באמת פונים לבעלי כאשר אני מסרבת לבקשתם או מתווכחת איתם על משהו. אז אני פשוט עושה לו עיניים והוא מיד מבין שלא כדאי לו להביע דעה אחרת...
(אחרי כמעט 12 שנים יחד אנחנו מבינים אחד את השני.....) בכל מקרה מאוד קשה להתאפק ולא לריב לעיתים לפני הילדים. אני לא חושבת שזה רע - כך הילדים יכולים לראות שגם ההורים מתווכחים ומתפייסים והכל ברוח טובה.
אילנית
 

Prima Dona

New member
יוצא וזה בהחלט לא בריא ולא מומלץ

תמיד אני אומרת שצריך להתאפק... אבל לפעמים זה מאוד קשה...
 
למעלה