אף אחד פה לא טען
שלא צריך לעודד ילדים מחוננים לחקור. אבל מה לעשות שיש דברים שיהיה להם מאוד קשה להגיע אליהם לבד (או ייקח שנים), אז במקום שהם יתייאשו סתם, אפשר ללמד אותם את הדברים האלה, או לפחות את הכלים הדרושים לפתרונם, כך שיוכלו להתקדם הלאה. ואני רוצה לראות ד"ר למתמטיקה ולמחשבים שאומר שסדר הפעולות החשבוניות לא שרירותי ושהשיטה העשרונית יותר נוחה מסיבה שאינהרנטית למתמטיקה.
אף אחד פה לא טעןחבל שאתם גולשים לפסים אישיים
השכלתי האישית לא רלוונטית. אני יכול ללמוד מפרופסור לכלכלה דברים גם אם אני מומחה לפיסול בעוגות. אתם מפספסים את הפואנטה והיא שילדים מחוננים צריכים לחקור כל דבר. ומבלי שום קשר, אני מבסס את דבריי על ד"ר למתמטיקה ולמחשבים (ממכון ויצמן) שמשמש כיום מ"מ חוג למחשבים במכללה יוקרתית בארץ.
שלא צריך לעודד ילדים מחוננים לחקור. אבל מה לעשות שיש דברים שיהיה להם מאוד קשה להגיע אליהם לבד (או ייקח שנים), אז במקום שהם יתייאשו סתם, אפשר ללמד אותם את הדברים האלה, או לפחות את הכלים הדרושים לפתרונם, כך שיוכלו להתקדם הלאה. ואני רוצה לראות ד"ר למתמטיקה ולמחשבים שאומר שסדר הפעולות החשבוניות לא שרירותי ושהשיטה העשרונית יותר נוחה מסיבה שאינהרנטית למתמטיקה.