גברת וויזלי
New member
שאלה שאלה חברים!
אמ...השאלה שלי שאני יוצרת שיר רמת האנרגיה משפיעה על האיכות שלה נכון?יופי עכשיו...יש אחוזים קבועים לשיר שיצא באיכות מסויימת? נגיד 58% ופחות-איכות נמוכה 67%-84%- איכות בינונית וכו'?...או שזה לא קבוע..? אם הרמתת אנרגיה קבועה אשמח אם תפרטו את מס האחוזים. תודה!
אמ...השאלה שלי שאני יוצרת שיר רמת האנרגיה משפיעה על האיכות שלה נכון?יופי עכשיו...יש אחוזים קבועים לשיר שיצא באיכות מסויימת? נגיד 58% ופחות-איכות נמוכה 67%-84%- איכות בינונית וכו'?...או שזה לא קבוע..? אם הרמתת אנרגיה קבועה אשמח אם תפרטו את מס האחוזים. תודה!