שאלה שאלה חברים!

שאלה שאלה חברים!

אמ...השאלה שלי שאני יוצרת שיר רמת האנרגיה משפיעה על האיכות שלה נכון?יופי עכשיו...יש אחוזים קבועים לשיר שיצא באיכות מסויימת? נגיד 58% ופחות-איכות נמוכה 67%-84%- איכות בינונית וכו'?...או שזה לא קבוע..? אם הרמתת אנרגיה קבועה אשמח אם תפרטו את מס האחוזים. תודה!
 
נראה לי שיש

אני לא יודעת מה אבל נראה לי שזה לפי הצבע של המספר(ירוק-גבוהה, כתום-רגילה, אדום-נמוכה) וכמובן הצבע נקבע לפי המספר
 
אני אשמח אם מישו יענה...

כמו שכתבה en li shem 7 (שאני מכירה אישית-גובה
לפני בערך חצי שעה גם לי אפאחד לא עונה וזה די מעצבן!! אנא ענו לי....תודה
 
למעלה