שאלה קצת מורכבת
אוקי, אז ככה, יש לי שיר שהקלטי ממזמן ועכשיו יש לי אותו בשני קיבצי קול, האחד הוא רק הפליבק של השיר השני הוא הפליבק + המילים\ הקולות. עכשיו, בתאוריה אני יכול לקחת את שני הקבצים האלה ולעשות את השני "פחות" הראשון וכך לקבל רק את המילים (פחות או יותר) השאלה היא איך עושים את זה לא בתאוריה...... זה בכלל אפשרי בקיובייס? (או בנואנדו) ואם לא בהם אז באיזה תוכנה זה כן אפשרי? תודה מראש.....
אוקי, אז ככה, יש לי שיר שהקלטי ממזמן ועכשיו יש לי אותו בשני קיבצי קול, האחד הוא רק הפליבק של השיר השני הוא הפליבק + המילים\ הקולות. עכשיו, בתאוריה אני יכול לקחת את שני הקבצים האלה ולעשות את השני "פחות" הראשון וכך לקבל רק את המילים (פחות או יותר) השאלה היא איך עושים את זה לא בתאוריה...... זה בכלל אפשרי בקיובייס? (או בנואנדו) ואם לא בהם אז באיזה תוכנה זה כן אפשרי? תודה מראש.....