שאלה קצת מורכבת

mycloud

New member
שאלה קצת מורכבת

אוקי, אז ככה, יש לי שיר שהקלטי ממזמן ועכשיו יש לי אותו בשני קיבצי קול, האחד הוא רק הפליבק של השיר השני הוא הפליבק + המילים\ הקולות. עכשיו, בתאוריה אני יכול לקחת את שני הקבצים האלה ולעשות את השני "פחות" הראשון וכך לקבל רק את המילים (פחות או יותר) השאלה היא איך עושים את זה לא בתאוריה...... זה בכלל אפשרי בקיובייס? (או בנואנדו) ואם לא בהם אז באיזה תוכנה זה כן אפשרי? תודה מראש.....
 

kundara

New member
היפוך פאזות.

אתה מעביר את שתי הרצועות ב 2 ערוצי אוודיו שונים בקיובייס, באותו מיקום בידיוק! לקטע בלי השירה אתה עושה כפתור ימני : Procces-> phase Reverse
 

HeavenlyB

New member
כדי שזה יעבוד

שני הקטעים צריכים להיות מדוייקים בהכל (סאונד, מיקס, ווליות וכו') כמובן חוץ מהשירה. ולהיות ממוקמים בול באותה נקודה של זמן בקיובייס. כל שינוי הכי קטן יגרום לזה לא לעבוד.
 

mycloud

New member
שני הקטעים הם אותו דבר בדיוק רק ש

אחד הקטעים קצת יותר ארוך, זאת אומרת הוא ממשיך עוד קצט אחרי שהשני ניגמר, ניסתי לחתוך את שניהם שיגמרו באותו מקום וזה לא ממש עוזר, שאני עושהא תהאפקת הזה זה לא נראה שהוא עשה בכלל משהוא, זה יכול להיות משהוא אחר אולי?
 

HeavenlyB

New member
אחרי שעשית את זה

תייצא את המיקס של שניהם ביחד. אם הכל לפי מה שנכתב קודם, אז זה אמור לעבוד. לפחות על הנייר זה עובד. אם פעם לא ניסיתי ליישם את זה.
 
למעלה