שאלה קצת מוזרה!

  • פותח הנושא ofik
  • פורסם בתאריך

ofik

New member
שאלה קצת מוזרה!

כמו שאתן יודעות קיבלתי באיחור של 3 ימים, אבל לא סתם אלא קיבלתי בריבוע עם דימום הרבה יותר גדול מהרגיל, וכאבי בטן כמו שאין אף פעם, כאלה שכבר יומיים אני לא מצליחה שניה אחת לשכוח שהמכשפה פה, והיום הפסדתי שיעור התעמלות פעם ראשונה בהרבה זמן, והשאלה, יכול להיות שכן נקלט, ואחר כך לא החזיק מעמד? מה אתן אומרות? עופיק
 

blessed

New member
שאלה מעניינת דווקא

יש לי חברה שהיתה בהריון והעובר הפסיק להתפתח (לא יודעת באיזה שבוע) וההריון נפל לה באופן טבעי והיא אמרה שזה היה כמו מחזור רק עם כאבים הרבה יותר חזקים. מענין אם יש דרך מדעית לבדוק את זה כי הרי אם זה הריון שלא החזיק אז הבטא כבר ירדה ובדיקת דם לא תראה כלום.
 

yaf73

New member
קרה לי משהו דומה

גם אני תהיתי... ובעצם אין דרך לבדוק את זה רטרואקטיבי
הבנתי שמאוד יכול להיות שזה אכן המקרה. אני החלטתי לחשוב שאכן זה היה הריון שלא נקלט - " כן הביציות שלי מסוגלות להפגש עם הזרעונים של בעלי". כי את יודעת מה אומרים? אחרי דבר כזה הגוף מוכן מאוד לקליטה....
 

yaf73

New member
אני רואה את זה כמשהו אופטימי

אני מעדיפה להסתכל על חצי הכוס המלאה
. הביציות שלי ניתנות להפריה!!! זה פשוט לא נקלט ( ויש מליון סיבות לאי היקלטות - לווא דווקא בעיות שדורשות התערבות רפואית). עכשיו הגוף "מגורה" והסיכוי להקלט גבוה יותר. :0)
 

shelley11d

New member
אם את יודעת מתי היה הביוץ, תעשי

חישוב: אם עברו יותר מ-16 יום עד הדימום, כנראה שזה היה הריון. אצלי ההפלה הייתה ממש כמו וסת רק יותר רצינית - דימום חזק וכאבים חזקים יותר. אם לא הייתי יודעת מתי היה הביוץ ולא הייתי עושה בדיקה ביתית, לא הייתי יודעת בוודאות שהיה הריון. כיוון שלא הספקתי לעשות בדיקת דם (גיליתי את ההריון ביום שישי וביום ראשון כבר הייתה ההפלה) חשבתי שאולי הבדיקה הביתית טעתה, כי גם באולטרה סאונד לא ראו כלום, אבל בדיקת הדם שעשו לי בבית החולים הוכיחה שאכן היה הריון.
 

יולי 154

New member
זה קורה הרבה

כן, זה בהחלט יכול להיות הריון שבו היתה הפרייה של זרע וביצית אך לא היתה השרשה. 30% מההריונות מסתיימים בהפלה, יש הרבה הריונות כימיים, כלומר: הריונות שרואים אותם רק בבטא ולא באולטרא סאונד והם מסתיימים בהפלה טבעית. רוב הנשים לא יודעות בכלל שהן היו בהריון כי זה עוד מוקדם מדי. חלק יודעות כי הלכו לבדוק בדיקת דם מיד ביום האיחור. המעודד בכל זה הוא שאכן הביצית נפגשה עם הזרע ושהכל תקין. יש הרבה שאומרים שאחרי מעין הריון כזה הגוף מאוד מוכן להריון ואז נקלטים מהר. שיהיה בהצלחה בפעם הבאה!
 
למעלה