שאלה קצת מוזרה!
כמו שאתן יודעות קיבלתי באיחור של 3 ימים, אבל לא סתם אלא קיבלתי בריבוע עם דימום הרבה יותר גדול מהרגיל, וכאבי בטן כמו שאין אף פעם, כאלה שכבר יומיים אני לא מצליחה שניה אחת לשכוח שהמכשפה פה, והיום הפסדתי שיעור התעמלות פעם ראשונה בהרבה זמן, והשאלה, יכול להיות שכן נקלט, ואחר כך לא החזיק מעמד? מה אתן אומרות? עופיק
כמו שאתן יודעות קיבלתי באיחור של 3 ימים, אבל לא סתם אלא קיבלתי בריבוע עם דימום הרבה יותר גדול מהרגיל, וכאבי בטן כמו שאין אף פעם, כאלה שכבר יומיים אני לא מצליחה שניה אחת לשכוח שהמכשפה פה, והיום הפסדתי שיעור התעמלות פעם ראשונה בהרבה זמן, והשאלה, יכול להיות שכן נקלט, ואחר כך לא החזיק מעמד? מה אתן אומרות? עופיק