אני ממליצה על הספרים של דבי
בראון, יש לי 4, והיא מסבירה לא רק כל עוגה, שלבים וכ"ו אלא גם הסברים כללים לעבודה עם החומרים השונים. איזה ספר לקנות זה כבר תלוי במה שבא לך. אני קניתי שניים פה ( בסטימצקי...אחד במקרה ברמת השרון, שני בקרית אונו....דרך אגב, יש שם נכון ליום א' ספר של דבי בראון ) 2 נוספים הזמנתי דרך אמזון.