שאלה על מוסריות...

איוס

New member
כן היתה....

אבל הוא שלא כמוני לא מחפש קשר רציני הוא גרוש עם 3 ילדים והוא לא רוצה שוב להתחתן או משהו כזה. לפני כשנה היתה לו מישהי בערך 3 חודשים כי הוא חשב שאולי כדאי שיהיה לו משהו קצת יותר יציב אבל זה לא עבד. אני באותה תקופה יצאתי עם מישהו אז ככה שלא היינו שקטע של סקס כל אותה תקופה. אבל אז אני נפרדתי ממנו ואחרי חודש הוא נפרד ממנה והכל חזר להתחלה. זו גם הסיבה שאנחנו לא ניהיה ביחד ושנינו יודעים את זה אני רוצה קשר רציני שיוביל לחתונה וילדים והוא לא! ומההתחלה הכל היה ברור בנינו.
 

יובל

New member
:)

יו,הנחתת עליי עכשיו ילדים, חתונה וגירושים.. קצת גדול עליי העניין:) כנראה שלך בכל זאת יש יותר ניסיון ..חחח
 

איוס

New member
יותר מדי מורכב אה...../images/Emo6.gif

נו טופ... זו הבעיה שלי והיא מורכבת!! אני נשמעת כמו משתתפת במפגש לגמילה.
 
../images/Emo6.gif חחחחח

אומנם גם עלי קצת גדול, אין לי ניסיון בילדים, חתונות, גירושין ושאר מיני ירקות... אבל , אני כן יודעת שאת צריכה להקשיב לעצמך ולמה שטוב לך. אם את מאמינה בלב שלם שאין אהבה, ואין מחסומים, אז go for it. אבל תמיד, תמיד ב-
שלם. אחרת מתחילות החששות ומתחילים הסרטים (ואם כבר סרט אימה, לא עדיף לראות את הצלצול?
)
B HAPPY
 

איוס

New member
הצלצול....אותו אהבתי

בכל מקרה מקווה שלא יתערבבו לנו הרגשות עם כל הירקות
נכון שלפעמים לא כל כך נראה לי כל הקטע אבל לא בגלל אהבה ורגשות כי אני בהחלט חושבת שאין לנו את זה. רק בגלל שיש אותו ואת הדייטים והכל נראה יותר מדיי כמו... סלט?
 
יו..נהייתי רעבה, יש מצב לסלט קיסר?

אני מבינה מאיפה את באה. בעבר (מי ישמע בת כמה אני ..
) היה לי מצב קצת דומה. אני מצאתי את ההפרדה , ובניגוד למה שאמרו כאן גם מצאתי אהבה, וידעתי בדיוק מתי להפסיק את הקשר הקודם , זה היה פשוט משהו שהרגשתי בפנים. אבל ידעתי גם לשמור על החברות עם הידיד, שלדעתי זה אחד הדברים הכי חשובים. ואחרי 3 שנים כשהקשר הרומנטי ניגמר, אני והידיד, עדיין נשארנו ידידים טובים עד היום (בלי ה"מסביב"). וזו טיבה של חברות אמיתית.... אולי תנסי להרגיע טיפה את הקשר המיני איתו, ותראי איך את מרגישה עם זה... (ואם נישאר לך זמן פנוי, תמיד אפשר להכין לי סלטים
)
 

יובל

New member
יוווווווווווו....

עם כל הדיבורים פה על סלטים, הלכתי להכין סלט ענקי ,ואני ממש עכשיו טוחנת אותו בתיאבון רב!תקנאו!:)
 
ואם הגבר מציא לך למשל.....

קשר של רומן רומנטי אהבה רומנטית כיזיז? את בבעיה או לא? איך תקבלי את זה שאת יוצאת עם בחור ובפעם השניה נכנסת איתו בין הסדינים והוא אומר לך שהקשר ביניכם זה לעשות אהבה? או קשר רומנטי? ואחר כך אומר נראה מכאן לאן זה יתפתח למשל? איך תקבלי את זה? תפתחי ציפיות?
 

oren00

New member
הייתי שם..

והתנסיתי בזה וזה תקע אותי 3 שנים תמימות כשהקשר היה און-אוף. לדעתי לא מומלץ, ממש לא למרות שזה נראה דיי בסדר נ.ב אני בת זה לא שם משתמש שלי
 

איוס

New member
סטוץ???? מה פתאום...

לשכב עם מישהו אחרי הדייט השלישי לא נרשתם מבחינתי כסטוץ. לפי דעתי סטוץ זה סקס מזדמן וחד פעמי בין 2 אנשים ללא שום מחוייבות לגבי המשך הקשר. כי עם זה קורה שוב זה כבר לא סטוץ זה סתם זיון לא?
 
מה שחשוב זה המספר 3

סקס אחרי הפגישה השלישית.אפשר לקחת זאת כעובדה
חוץ מזה סטוץ יכול להיות בין יותר משני אנשים.
 

sh53

New member
מה שקובע אם זה סטוץ,קשר או סתם.....

זה כוונת הצדדים ולא עצם הפעולה עצמה באותו זמן (למעשה הפעולה עצמה אותה פעולה בין אם זה קשר רציני/סטוצ'/יזיזות).
 

בבר

New member
דעתי

יכול להיות שאת במצב מושלם בשבילך אבל לדעתי בגלל שטוב לך עם היזיז את לא באמת פנויה לחבר חדש אז חבל"ז של "הדייטיונרים" שלך וחבל"ז על הזמן שלך.
 

sh53

New member
משהו שעלה לי לראש ושאלה אלייך

למה בעצם העלית את השאלה לכאן? תמיד טוב לשמוע דיעה נוספת, אבל בשורה התחתונה מה מפריע לך במצב בו את נמצאת? למה לשמוע דיעה נוספת? למה לא להחליט בלב שלם להמשיך באותו מצב (סקס זמין) גם עוד שנה או שנתיים? אני ואת שונים (לי לא מתאים בכלל סטוצ'ים, תיכף תביני למה אני מעלה את זה בכלל לכאן, קצת סבלנות). במידה והייתי מכירה מישהו והוא היה מכיר לי את החברים והידידות שלו, ובדרך אגב הייתי מגלה שהוא היה בקשר יזיזותי עם מישהי - כמו שכתבתי בהתחלה לי לא מתאים קשר למטרת יזיזות בלבד, לא אומרת שבאותו רגע הייתי מחליטה לסיים את מערכת היחסים בינינו, אבל זה היה מוריד אצלי את הערכה שלי כלפיו, את האהבה שלי כלפיו, את החשק לגעת בו (אני בחורה שבדברים מסויימים ליברלית ובדברים אחרים שמרנית מאוד, מקבלת את זה שיש דברים שמתאימים לאחרים ולא מתאימים לי, וזה אחד הדברים).
 

איוס

New member
אכן ישנם דברים שלא כולם

רואים באותה צורה. אני כתבתי מלחתחילה שאני לא אדם של סטוצים. וקשר יזיזותי מבחינתי זה לא סטוץ. העלתי את זה פה כי רציתי לשמוע את דעתם של האחרים שרואים את זה בצורה יותר אובקטיבית משלי לגבי: האם זה בריא? האם זה יכול להשפיע עליי ועל עתידי? האם זה בסדר הן מבחינת היזיז והן מבחינת הדייטים? ישנם דברים שהחברה אמרו פה שלא חשבתי עליהם ולכן יש לי את היכולת לנתח את המצב בצורה טובה יותר ולהחליט. כי הרי זה ברור שאני לא סגורה על המצב הזה, אחרת לא הייתי שואלת. על פניו הכל בסדר וזה אחלה הקשר הזה אבל.... לפעמים אני מרגישה שזה לא בסדר.
 
למעלה