שאלה נוספת...
מצאתי במאמר מתכונים את המתכון לעוגה הבאה: עוגה מנצחת, טעימה קלה ויציבה - באבלו לתבנית 26 5 ביצים שלמות 2 כוסות סוכר 0.5 כוס שמן 1 כוס חלב 1 חבילה קמח אוסם תופח מאליו. מערבבים את כל החומרים היטב לפי הסדר ואופים בחום 180 כשעה. השאלה היא לגבי הקמח: יש חבילות של קילו ויש של חצי קילו. מישהי יודעת באיזה כמות מדובר במתכון הזה? תודה.
מצאתי במאמר מתכונים את המתכון לעוגה הבאה: עוגה מנצחת, טעימה קלה ויציבה - באבלו לתבנית 26 5 ביצים שלמות 2 כוסות סוכר 0.5 כוס שמן 1 כוס חלב 1 חבילה קמח אוסם תופח מאליו. מערבבים את כל החומרים היטב לפי הסדר ואופים בחום 180 כשעה. השאלה היא לגבי הקמח: יש חבילות של קילו ויש של חצי קילו. מישהי יודעת באיזה כמות מדובר במתכון הזה? תודה.