שאלה נוספת...

abc141

New member
שאלה נוספת...

מצאתי במאמר מתכונים את המתכון לעוגה הבאה: עוגה מנצחת, טעימה קלה ויציבה - באבלו לתבנית 26 5 ביצים שלמות 2 כוסות סוכר 0.5 כוס שמן 1 כוס חלב 1 חבילה קמח אוסם תופח מאליו. מערבבים את כל החומרים היטב לפי הסדר ואופים בחום 180 כשעה. השאלה היא לגבי הקמח: יש חבילות של קילו ויש של חצי קילו. מישהי יודעת באיזה כמות מדובר במתכון הזה? תודה.
 

באבלו

New member
הכוונה לחבילה הקטנה...

יש חבילות של קילו, ויש קטנות שהן פחות מחצי קילו, יש בהן 330 גרם שהם 2.5 כוסות. לאלו הכוונה.
 
למעלה