שאלה משו

Hallucinogen2

New member
שאלה משו

שלום יש לי מחשב נייח שמותקן בו קיובייס אני קונה עכשיו גם מחשב נייד השאלה שלי היא אם אני יוכל איכשהו לחבר את שני המחשבים כך שהמחשב הנייד יראה לי את המיקסר בלבד זתומרת את ה F3 כאילו להשתמש במסך שלו כדי להראות את המיקסר כדי שאני יוכל לעבוד על הנייח בקיובס עם המיקס מול הפנים שלי תמיד תודההה
 

javoo de lafo

New member
יש דבר כזה

מה שבטוח שזה אפשרי.... לחבר יש שני מסכים גדולים שאחד מראה את המיקסר בלבד תמיד ו....בקשר לנייד אני כמעט בטוח זה אותו סיפור
 

גויבא

New member
הפוך - אין בעיה

כלומר שהמסך האנלוגי ישמש כמסך נוספך למחשב הנייד, זה קל ורגיל. אני מבין ממך שאתה רוצה ההפך: כלומר, להשתמש בנייד כאל מסך "בלבד" ולהציג עליו את המיקסר של המחשב הנייח. לא ניסיתי, לדעתי אי-אפשר, אבל כדי שזה יקרה צריכה להיות כניסת VGA או SVIDEO בכרטיס מסך שלך (במחשב הנייח) - ואז פשוט מחברים את המחשב נייד לכרטיס. לא ראיתי כאלה כרטיסים.
 
למעלה