Hallucinogen2
New member
שאלה משו
שלום יש לי מחשב נייח שמותקן בו קיובייס אני קונה עכשיו גם מחשב נייד השאלה שלי היא אם אני יוכל איכשהו לחבר את שני המחשבים כך שהמחשב הנייד יראה לי את המיקסר בלבד זתומרת את ה F3 כאילו להשתמש במסך שלו כדי להראות את המיקסר כדי שאני יוכל לעבוד על הנייח בקיובס עם המיקס מול הפנים שלי תמיד תודההה
שלום יש לי מחשב נייח שמותקן בו קיובייס אני קונה עכשיו גם מחשב נייד השאלה שלי היא אם אני יוכל איכשהו לחבר את שני המחשבים כך שהמחשב הנייד יראה לי את המיקסר בלבד זתומרת את ה F3 כאילו להשתמש במסך שלו כדי להראות את המיקסר כדי שאני יוכל לעבוד על הנייח בקיובס עם המיקס מול הפנים שלי תמיד תודההה