שאלה ממש דחופה

krn14

New member
שאלה ממש דחופה

(בת 15) אוקי אז ככה , הייתי בים לפני 3 ימים , ונשרפתי ... במיוחד ברגליים , וזה ממש כואב, אבל החום והאדום טיפה טיפה ירדו ... עכשיו הבעיה היא : הכף רגל שלי נורא התנפחה , אני לא יודעת מה לעשות , קשה לידרוך עליהן ... זה אדום , אבל לא כואב ממש , אלה רק כשאני הולכת ... ואני בקושי יכולה ללכת כי זה כואב והעור עצמו מאוד מאוד קשה , גם באזור השוקיים רציתי לדעת האם זה יעבור ? מה אני צריכה לעשות ? זה מסוכן ? האם יש איזשיהן תרופות לזה ? אני מקווה לתשובה מהירה , תודה לעונים [אם טעיתי בפורום , תוכלו בבקשה לכתוב לי לאן אני צריכה להפנות את שאלתי ? תודה מראש ]
 

freearth10

New member
קחי כרוב

עטפי את כף הרגל עם עלי הכרוב. שימי עליהם שקית ניילון ולכי לנוח. לפעמים אפילו רק שעתיים מספיקות כדי להוריד את הנפיחות.
מאיה
 
למעלה