שאלה: מה צריך ללמד בבית ספר, ולא תלמד בחיים?

זה מה שהגדרנו לעצמנו מראש ולבגלל זה, זה נראה

"מה שצריך להיות ואין דרך אחרת.". תאמיני לי, שאם מראשית הבי"ס היו מלמדים אותך להכין קבב, לצבוע פרחים, ולספור אבנים, היית חושבת שזה מה שנכון, כי זה היה נתפס לך בראש כנורמה הכוללת של החברה. קיצר- שינוי!
[הכול באהבה]
 

supercoconut

New member
אני בעד!../images/Emo45.gif

להכניס שיעורי קבבים,
סדנאות לצביעת פרחים לפחות פעם בשבועיים,
ובמקום מת' ללמוד ספירת אבנים.
רק ככה יגדל פה דור למופת!
[הכל בצחוק לא לחשוב שאני רצינית
]
 

גיל110

New member
אנשים לא רוצים ללמוד על המדינה הארורה הזאת!

תביני, אפילו מורים להיסטוריה מודים שאי אפשר ללמד על ההיסטוריה של המדינה כי זה משעמם בטירוף וממילא גדל לו פה דור שהמדינה מפקירה וזורקת אותו, שאין סיכוי שירצה ללמוד עליה! דוגמה להמחשה - את היית רוצה ללמוד על ההורים שלך יותר במידה והם היו אלה שאנסו וזרקו אותך? אולי היית רוצה ללמוד במסגרת "דע את האויב" בשביל שתוכלי להכניס אותם לכלא, לא יותר. ודווקא צריך יותר היסטוריה על אירופה ובעיקר ארה"ב, ורק מפני שעדיף לדעת על המעצמה החזקה ביותר אי פעם ואיך היא התפתחה. כי ההקמה של מדינת ישראל היא יותר כישלון מהצלחה (בחייך, ישר כשהקימו אותה הייתה חתיכת אינפלציה ואפליה רצינית ביותר על רקע עדתי ודתי). בקשר לשואה - אין הרבה מה לדעת על זה. מה שמלמדים עכשיו באמת מספיק. אפשר כן ללמד יותר על מלחמת העולם השנייה
זאת אומרת, על הפלישה לנורמנדי, על החזיתות, על החזית הפסיפיק עם היפנים, על הסיבות שהובילו להמצאת פצצת האטום והטלתה על יפן ועוד. בקשר לספורט - אני ממליץ גם על מה שאת ממליצה, רק עם השינוי של גם הסבר על האנטומיה של הגוף.
 

deep wish

New member
קצת בדיליי........

אהבתי את השאלה. 1)דבר ראשון.... איך ללמוד-איך לנהל את הזמן שלי,איך לכתוב נכון,איך להושיב את עצמי על הכסא כשאני מגיע הביתה(הרגלי למידה) 2)כישורי חיים-ברמה אינטלקטואלית,חברתית,רגשית.... 3)להוסיף מקצוע שמפתח את המוטוריקה-איך להחזיק עיפרון,איך להחליף מנורה בחדר,איך לקפל לעצמי את הבגדים ולקשור לעצמי שרוכים לבד...(זה נשמע כמו משחק מפגר אבל ללילד בכתה ב' זה יכול להיות משמעותי מאוד) **לא לשכוח לפני שמחליפים את המקצועות צריך להחליף את המורים!!
או לעשות להם וועדת ביקורת מאוד חמורה לפני שנותנים להם את האחריות והסמכות לנהל כתה.
 
למעלה