שאלה לציבור הגולשים - עין בוקק

גידי פ

New member
../images/Emo42.gif

את התמונות צילם גילי הלל. תודה לסאקרה ולכל מי שהמליץ ועזר בתכנון. מתוך הגינות, השרשור הזה היה צריך להופיע בפורום השכן, אבל כבר התחלתי בנושא, אז החלטתי להמשיך כאן וזהו. רוב הגולשים הרלוונטיים נמצאים גם כאן.
 

א.א.אפל

New member
מי שעובר בכביש 90

יכול בנקל לזהות קוים לבנים מצפון לנחל, שעליהם ייבנו היסודות למבואה. השימוע הציבורי הזה הוא פשוט זלזול באינטיליגנציה של המטיילים והגולשים. העבודות בשטח החלו.
 

גידי פ

New member
דעה אישית

לי התשלום ממש לא מפריע, אולי אפילו מוצדק (השאלה מה עושים עם הכסף). מה שכן יכול להפריע, זה שורה של הגבלות הנובעת מסגירת השמורות (בעין בוקק אף פעם לא הייתי), כמו הגבלת שעות הביקור, איסור ירידה משבילים, איסור על אכילה, או הגבלה בתכנון מסלולים שכוללים שטחים מהשמורה. אני רוצה לקוות שכל האיסורים האלה חלים בשמורה כמו עין גדי באמת כי זו שמורה צפופה ורגישה במיוחד, ולא סתם מסיבות שרירותיות (בעניין השתייה של היעלים - השתכנעתי שההגבלה אכן מוצדקת). אבל אם יום יבוא והגבלות כאלה יחולו גם על יערות הכרמל או הר מירון - אוי ואבוי...
 

א.א.אפל

New member
לגבי נושא האי-טיפול

פרוייקט שראוי שייעשה בשמורה, ויש כוונה לכך- הוא פירוק התפיסה והצינור של מי המעיין לטובת המלונות. מי המעיין מזוהמים ולכן הם אינם משמשים, למיטב ידיעתי, את המלונות. התפיסה גם מורידה את כמות המים במורד הנחל, וגם "מזינה" צינור מכוער שעובר לאורך המסלול.
 
לא רוצה להתחייב בכתב...

אבל אעשה מאמץ לסייע בשתי הנקודות הראשונות לכשתופקד התכנית. (בנסיעה משותפת, זה לא מצדיק שתי נסיעות לדרום. גם ככה כל כך חם שם, ורחוק, וגם מלא אבק) עו"ד מתאים לצערי איני מכיר.
 
למעלה