שאלה לי...

funky chef

New member
שאלה לי...

גיליתי היום שבירה kilkeny היא מבית גיניס ושתיהן הרי בירות stout ,אם כך מה למעשה ההבדל בינהן?
 

Jack Daniel

New member
ההבדל....

גינס היא סטאוט שחורה וקילקני הוא סטאוט אדום, כמובן שיש הבדל בטעם ובתהליך הייצור. אם אני לא טועה כדי לקבל צבע שחור משתמשים בדנים חרוכים.
 
למעלה