שאלה לי!

lintqueen

New member
אתה בטוח לגבי זה?

אני מקווה שזו ממש בדיחה.. מאוד מקווה. אני חושבת שכבר שמעתי על כאלה שבכו מזריקה.. :) אבל זה לא לבכות מהכאב, לא לבכות בזמן הזריקה, אוי אוי כואב לי, אלא לפני, מפחד, לחץ, זה לא משהו רציונלי, כאמור. זה פחד. אני מתעלפת, אפילו אחרי שכבר עברתי את בדיקת הדם והיא לא כאבה לי בכלל. למה? ככה. לחץ. המחשבה שעצם זר, נכנס לי לתוך היד, ועוד הוציא משם דם. רק מלכתוב את זה אני מקבלת בחילה. לגבי מה שמדאיג אותי שימצאו, אתה יכול לנחש. בכל אופן, קבל מסר.
 

p i n g o

New member
ממש אין לך מה לדאוג!

הזריקה היא ללא ספק אחד החלקים הכי קלים ביום החיול. שני קליקים בזרוע ואת משוחררת. (אני בכלל לא ידעתי שכבר נגמרה הזריקה, ציפיתי למשהו יותר רציני והחייל פשוט אמר לי ללכת
). החלק של הצילום שיניים והטביעות אצבעות היה יותר טראומתי
בכל מקרה, ממש אין לך מה לדאוג מהזריקות
ודרך אגב, בקשר לבדיקת DNA, אני לא בטוח שלבנות עושים את זה. את מוזמנת לבדוק באתר של לשכת הגיוס, יש שם מין מצגת שמסבירה את כל התחנות....
 

Cvoog

New member
השאלה הנשאלת היא -

האם לבנים עושים את זה? לי אישית לא עשו את זה. עשו רק 2 חיסונים. וגם לך אגב פינגו... אז אם לנו לא עשו את זה - למה שלבנות יעשו את זה? סיווג
 

thepunk

New member
2 דברים

1. את יכולה לסרב לכל בדיקת דם (דקירה שלא לצורך חיסון שגרתי, לצורך העניין). וזהו. פשוט לא. בלי לריב, בלי לשכנע. 2. מהזריקות לא מרגישים כלום ... אבל אחרי כמה דקות מתחילים להרגיש את זה (עקצוץ כזה, או גירוד, או סחרחורת ....). אם תהיי מוכנה לזה, לא נורא (אצלי זה היה מצחיק יותר כי לא הרגשתי כלום והייתי שמח וטוב לב, ואז אחרי כמה דקות קיבלתי סחרחורת עצבנית והייתי במצב טרום-התעלפות)
 

shlomo10

New member
היי זה שאנחנו מקבלים יותר מ10

חיסונים בחודש , דוקרים זה את זה בקורס חובשים ובשיעורי עזרה ראשונה (בתירגולי עירויים ובדיקות דם ) זה אומר שאנחנו אוהבים מחטים? ???? אתה מדביק תוויות , זה מה שאתה!!!!
 

SevenEleven

New member
אני לא צוחק..

כי זה היה ממש לא מצחיק..
כל השאר המשיכו רגיל אחרי החיסונים ולי אמרו "תמשיך עם הבחורה שמה".. התיישבתי לידה ואז היא התחילה למלמל משהו בסגנון "נבחרת לצרכי מחקר" ועד שהבנתי מה קורה ובדיוק עמדתי לשאול במה זכיתי
היא תקעה לי מחט ביד.. מה שאני לא מבין, זה למה לדנ"א צריך לקחת שני מזרקים מלאים!
 

chairman

New member
בקשר ל7

סתם לידע כללי ספרת הביקורת הינה פועל יוצא של שאר ספרות הזיהוי (איזה אלגוריתם טיפשי http://halemo.net/info/idcard ) ולא מעידה על דבר (ככל שאנו הפשוטים בעמי הארץ יודעים...)
 

physBoy

New member
אבדוק מחר וגם

למה את מודאגת? יש לך מחלה מדבקת? שלושה ישבנים? אוזן במרכז? מוטציה אחרת? אם זה מרגיע - כשאני התחיילתי, בנות ישבו עם מזרקים ביד. מושון.
 

lintqueen

New member
בנות ישבו עם מזרקים ביד?

שלושה ישבנים או אוזן במרכז היו מגלים גם בלי בדיקת דם אני מאמינה.. מודאגת, כי, מודאגת. השאלה היא מה בדיוק בודקת הבדיקה.
 

bodas

New member
לא נראה לי שיש פה משהו

שיגיד לך מה בדיוק בודקת הבדיקה. לדעתי זה בניית מאגר גנים, ואולי עושים על זה גם מו"פ (מחקר ופיתוח) ביולוגי... מעין "דמותו של החייל הישראלי"... אם יש הצדקה ממשית וספציפית לחששות שלך את מוזמנת לשאול את לשכת הגיוס.
 

p i n g o

New member
תזכורת מצמררת...

היום בחדשות אמרו שתימסרנה דגימות DNA של שלושת החיילים החטופים כדי לבצע זיהוי סופי שלהם... זה עונה לכם על השאלה?
 

ramil

New member
הבדיקה נועדה למטרות זיהוי חללים

למקרה שגם שיניים לא יישארו ממך, וגם לא דיסקית. ולא, זה באמת לא חובה, אבל זה גם ממש ממש לא נורא, לא כואב ולא מאבדים כמעט דם.
 

physBoy

New member
מחר, כשהצבא יפשוט מדיו

אבדוק במדור עתודה. לא יודע איזה מידע ואם בכלל יש לבנות שם. לזכותך אני רוצה לזקוף את השרשור החריג ביותר שראיתי. ישבנים. יישר כח! סתם כדי להפחיד: קראתם על 19 החיילים שנדקרו ביום החיול באותו המזרק? אני חושב שהבדיקה באה כדי למצוא שרידי בקטריוזומים היפראמורפיים שנוצרים בתוואי קוואזיקינטי על מצע תרמודינמי ביואנרגטי. ברפרזנטציה אחרת ניתן להשתמש בנוטציות אובזרבטיביות ולקבוע בדדוקציה שנתונים איזומורפיים מאששים את החשש הדיכוטומי להימצאות טרוכומינאס פסיבי בדם. שאלות?
 

lintqueen

New member
נראה ששרדתי את זה

עם שתי זריקות בלבד, שבאמת לא כאבו (למרות שבאמת נאלצתי לשכב שם קצת כדי לא להתעלף) ולא עשו לי בדיקת דם. אההה איזו הקלה.
 
למעלה