שאלה לחברי מרצ מה אתם חושבים על סכות השיבה של הפלסטינצים אוי פלסטינים
מ מנדלסון New member 20/3/02 #1 שאלה לחברי מרצ מה אתם חושבים על סכות השיבה של הפלסטינצים אוי פלסטינים
Y yyzz New member 20/3/02 #2 אני קורא למנהלי הפורום למחוק את ההודעה עד שמנדלסון ינסח אותה בצורה הומנית (אם הוא כזה...)