שאלה לזאבי הגבר!

נעללה

New member
שאלה לזאבי הגבר!

מאיפה אנחנו יודעים שאתה לא טרול? ישיבה כן לא, חוף הים, נשמע מבולבל לאללה! תגיד זה נכון שלפי התורה אסור, אתה יודע לאו............ן לשווא?? עד החתונה הכוונה? האם שומרים את זה בחוגים שלכם, או שמעלימים עין? אולי עכשיו הפורום יתעורר קצת.
 
תשובה ושאלה לנעללה. . .

תשובה. . .אם בשאלה שלך חסר רק האות נ. אז התשובה היא חיובית. . .אסור. . .ומקפידים. ? תלוי. . .בישיבה שאני לומד מדברים על זה . . כמה זה חמור. . .מעבר לזה אין מה לעשות. . . ברוב הישיבות לא מדברים על זה כמו שברוב הישיבות לא מדברים על בנות וכדומה. . . ואצלנו מדברים. . . . .וכעת השאלה אלייך. . .מה הקשר שזה יעיר פורום של משפחות ברוכות ילדים ? ? . . . , לי אישית לא מפריע השאלות . . . רק מסקרן .
 

נעללה

New member
הקשר הוא...

שמישהיא כאן התלוננה שהפורום רדום ולכן היא לא כותבת, אז חשבתי שעם שאלה כזאת אולי הוא יתעורר. מה גם שזה מסקרן אותי , האם באמת אפשר לשמור על ציווי כזה. הרי זה דבר כל כך טבעי, כמו לאכול ולישון ולעשות פיפי, אז איך בחורים צעירים עומדים בפני ציווי כזה מבלי להשתגע? גם מעניין אותי בתור אשה, כי אצלנו זה הרי אחרת. האם בכלל מקפידים? או שזה עדיף שלא לעשות? וכנראה שאתה לא טרול, אז אל תיעלב.
 
מה הקשר בין אחד לשני? ?

בין פורום משפחות ברוכות ילדים. . . לאו. . ן. . ? ברור זה הרבה יותר מקשה. . .אבל יש בזה גם הנאה. . . . אם חודש הצלחתי לשמור אני מרגיש משהו כיף. . .הרבה יותר משמעות לחיים. . .לא יודע איך להסביר את זה. . .וכל אחד תלוי מה הקשר שלו לאלוקים ולדת לגבי כמה הוא שומר. . . אני אישית משתדל. . .כמה שאני יכול. . . ולא הבנתי למה חשבת שנעלבתי מהטרול. . . גם אם אני כזה. . .ביג דיל. . . .
 

נעללה

New member
זאבי הגבר, לדעתי אתה טרול!

אם אין לך תשובה בין מתנגדים, ליטאים, או חסידים אז סימן שאתה טרול! אני לא חופרת, אני אוהבת את הפורום הזה יש לי חברה טובה מכאן, ואני לא רוצה שיהרסו אותו. חוץ מזה אני לא אוהבת שקרנים, הם עושים לי פריחה. לפי הסגנון שלך, אתה לא אמיתי. "לשחק באבא ואמא" לא נשמע לי מבית חרדי בכלל.
 
מה את רוצה שאעשה כדי להוכיח לך . .

שאני לא שקרן? ? למרות שאת המכפישה ולא אני. . . .אז עלייך מוטלת החובה להוכיח. . . וכשאני אומר שבן חסיד למתנגד. . .זה אומר בבית שלי מדברים אידיש. . .אבל הולכים אם קנייטש וקצר. . .מה את רוצה. . . איזה הוכחה, .. . . תגידי. . .אני מהמשפחות הידועות בציבור החרדי. . .איזה הוכחה את רוצה? שאמרתי לאחותי כך. . .זה לא קשור. אני התקלקלתי קצת. . . .אז נעללה דברי.
 

Jen74

New member
../images/Emo31.gifזה לגמרי לא מקובל ההתנהגות הזאת בפורום

זכותו של גולש לאנונימיות גם אם הוא מחליט להתחבא מאחורי כינוי והוא לא באמת מי שהוא טוען שהוא. אף אחד מהגולשים לא חייב לחשוף את זהותו האמיתית וניסיון של גולשים להוציא אדם מאלמוניותו היא לא לעניין בכלל. אם אדם בוחר לרמות ולשקר בכיסוי של כינוי, זה בעיה של הגולשים האחרים ועדיין לא נותן זכות לאף אחד לחשוף פרטים על אותו גולש בשום צורה או דרך. נעללה, שלחתי לך מסר ואני אודה לך אם תגיבי לי עליו במסר.
 
למעלה