לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif
הוא דומה כמו 2 טיפות מים למחנך שלי מכיתה ז'! פאקינג שיט הוא לא דומה לאורלי!!!!!! אני לא מסכימה! יש לי טראומה ממנו! דיי תרגיעו אותי! תגידו לי שאתם צוחקות ,טוב?