שאלה לגבי Audacity..

רן 120

Member
שאלה לגבי Audacity..

למישהו יש מושג למה התפריט בתוכנת Audacity לבחירת אפקט שמופיע בתצלום שצרפתי מופיע ב Disable?
 
למעלה