שאלה לגבי הבטחון האישי בארגנטינה

השולמית

New member
שאלה לגבי הבטחון האישי בארגנטינה

ארגנטינה באופן כללי ובואנוס איירס באופן ספציפי נחשבים למסוכנים לתיירים? יצא לכם להיתקל בשודדים או בגניבות, או לחוש חוסר בטחון?
 

la nenita

New member
ארגנטינה

ערב טוב. אני טיילתי בארגנטינה כחודשיים וחצי טמאוד נהניתי. נכון שישנם מקרים של שדידת תיירים, אך אני אישית והמטיילים שפגשתי לא חוו זאת. אם יש לך כוונה לטייל שם תדאגי לשמור את הכסף במקום בטוח ואת המצלמה קרוב אליך , רצוי בתיק. בעיקר עליך להיזהר ב- SUBTE שזאת הרכת התחתית בבואנוס איירס. שימי את התיק מלפנים , עדיף בשל הצפיפות. ארגנטינה מלאה בתיירים ובדרך כלל הטיול מתנהל בלי יותר מידי בעיות. אני חייבת לציין שיש לי חברים ארגנטינאים וגם הם נזהרים מגנבות, כך שהחשש מובן.בהתחלה מרגישים צורך להיזהר ויש יותר חששות, לאט לאט זה עובר. מקווה שעזרתי ואם את טסה לארגנטינה תהני ותשמרי על עצמך.
 

גבי87

New member
זה מזכיר לי

שלפני כמה חודשים, על היום השני שהגעתי לארגנטינה חברה של אמי לקחה אותי לאנשהוא איתה ונסענו בסובטה במקום לפחד מהגנבות לי היה משהו אחר בראש -היה צפוף למוות, וכל מה שאני חשבתי לעצמי בראש כמה נורא זה שאין אבטחה ומה אם ייכנס מחבל ,יפוצץ עצמו ונלך כולנו לעזעזאל :( ראש של ישראלית ,במיוחד כשזה היה לא הרבה אחרי הפיגועים ברכבת התחתית בלונדון.
 
לי אישית לא יצא אבל

הרגשתי בזה כל הזמן בבואנוס איירס. רוב הזמן לא לקחנו איתנו אפילו מצלמה... אני חושב שארגנטינה מסוכנת, אבל לא ברמה של סיכון ממשי
 

אלון 58

New member
לפעמים נתקלים ברחובות בואנוס-אירס..

בנודניקים שמנסים "להזמין" את התיירים ל"מועדונים" שלהם,הם "נדבקים" כמו קרציות,בעיקר מעבר לשעה 21:00 ניתן להתקל בהם,אלה הבעיתיים היחידים שאני נתקלתי בהם בשטוטי בבואנוס-אירס לפני פחות מחודש-וחצי.
 
למעלה