ציפור בן חיל
New member
שאלה לבעלי גרמין 305 - FORERUNNER
רכשתי אחד לא מזמן ומשום מה אינני מצליח לכוון את השעון. האם הוא מאופס כשעון אטומי ולכן אין לו אופצייה של כיוון מדויק? תודה לעונים. ציפור בן חיל
רכשתי אחד לא מזמן ומשום מה אינני מצליח לכוון את השעון. האם הוא מאופס כשעון אטומי ולכן אין לו אופצייה של כיוון מדויק? תודה לעונים. ציפור בן חיל