שאלה לבנים...

8 sweet devil 8

New member
שאלה לבנים...

אני וחברה שלי דיברנו על זה ואמרתי שנשאל אותכם, הבנים ונראה אז ככה האם אתם עושים ביד....?? אם כן, כמה פעמים בשבוע...?? תודה לכל העונים....
 

Green Day O

New member
ומה עם בנות?

בנות לא יכולות לעשות ביד? שובניסטים. אני עצבנית טבעי, אל תייחס לזה חשיבות.
 

8 sweet devil 8

New member
אני בת....

סתם ואני וחברה שלי התווכחתנו על זה.... אני לא אומרת שבנות לא ... פשוט היא אומרת שבנים לא אז אני רוצה לראות מי צודקת אני או היא...
 

d r o r y

New member
אממממ...

כיום אני עושה איזה פעמיים בשבוע.עד לא מזמן זה היה איזה 3 פעמים בשבוע.זה הולך לפי תקופות.
 
אני...

בכלל לא עושה, עושים לי
 

ffiendd

New member
חייבים חברה בשביל שמישהי../images/Emo54.gif

תעשה לו ביד?
הו, זה חדש לי.
 
למעלה