אלוהים1980
New member
ובכן:
אם אתה רוצה להישאר בשטחים, וגם להיות מדינה דמוקרטית, אז עליך לתת לכל תושבי השטחים אזרחות ישראלית, כמו שעשית לערבים שנשארו בגבולות המדינה לאחר מלחמת השחרור. (כמו גם בחיפה שהזכרת). כמובן שאם נעשה זאת, הלך הרוב היהודי לעזאזל, ונהיה בערך כמו לבנון - ואת זה אני בטוח שאתה לא רוצה. האופציה האחרת היא לצאת משם, ולתת להם להקים שם מדינה משלהם. רצח / טרנספר הם כבר לא אפשרויות ממשיות בימינו.
אם אתה רוצה להישאר בשטחים, וגם להיות מדינה דמוקרטית, אז עליך לתת לכל תושבי השטחים אזרחות ישראלית, כמו שעשית לערבים שנשארו בגבולות המדינה לאחר מלחמת השחרור. (כמו גם בחיפה שהזכרת). כמובן שאם נעשה זאת, הלך הרוב היהודי לעזאזל, ונהיה בערך כמו לבנון - ואת זה אני בטוח שאתה לא רוצה. האופציה האחרת היא לצאת משם, ולתת להם להקים שם מדינה משלהם. רצח / טרנספר הם כבר לא אפשרויות ממשיות בימינו.