שאלה טכנית

שאלה טכנית

באיזשהו שלב הגדרתי שאראה על המסך רק X תגובות לשרשור והשאר יהיה תחת "המשך" עכשיו אני רוצה
לשנות את ההגדרה ואני לא זוכרת/מוצאת איך.
יכולות לעזור?
 

הבת המתהוללת

Well-known member
מנהל
שמחה לשמוע


 
למעלה